lørdag 26. september 2009

Man må få ut bildet
av sko
Et par
så perfekt parkert
utenfor do

Ensomhet

Det drypper og det tikker
men La det dryppe til jeg ikke orker mer
overgir meg og krysser over

Fokus

Alt som skal beherskes
Alt som skal
Jeg vil stupe dypt

Eller la en rytme sirkulere i kroppen
ta meg videre og hjelpe meg til å gi slipp
Bare gi slipp.................

-Skrevet av Ana V Roman

Dette diktet rørte meg. Vi opplever stadig å bli bundet, bundet til altoppslukende følelser.
Viklet inn i disse båndene opplever man ofte en indre lengsel etter å gi slipp, gi fra seg all kontroll. Det fantastiske er at vi har en Gud som lengter etter å kutte alle bånd, lengter etter å føre oss hjem til hans kjærlige, stabile og evige favn.
Det finnes ikke noe tryggere sted å være enn akkurat der.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar