mandag 25. oktober 2010

Ghanainntrykk!


Meg på en tom Heathrow


Fantastisk gjensyn med Elisabet!


Jesus dukker opp i uttallige Ghanesiske foretninger




Bølgelek :)


Engelskmennenes gamle slaveslott "Cape coast".



I disse mørke rommene ble over 200 afrikanske menn holdt fanget i 3 måneder dag og natt før de overlevende ble transportert til Statene. De sov i sine egne ekskrimenter. GRUSOM historie.





Håp



Sommerfulg på en cape coast`s slitne murer.







Elisabet imponerte både Ghanesere og meg med trommeferdighetene sine :)




Avkobling!


Jeg vil lære å bære ting på hodet!

3 kommentarer:

  1. Å så fine bilder!! når eg ser dette tenke eg at eg ville vert der!!:) e du heima nå?

    SvarSlett
  2. takk maria ;) Fantastisk om du hadde vært der med oss!! Ja, har kommet tilbake nå. Gleder meg sånn til å se deg!

    SvarSlett
  3. fiine bilde!:D og du e enda finere! smask på deg
    FANTASTISK å ver i Ghana med deg!!!!! LOVE YA

    SvarSlett